تولیدمحتوای تبلیغات دیجیتال بر مبنای بازاریابی ویروسی
مواردی که در بیزینس پلن مهندس محمود کلالی موجود است.
همواره مهندس کلالی تاکید میکنند که تفاوتی ندارد محتوایی که در فکر تولید آن هستید یک پادکست کوتاه باشد، ویدئوی آموزشی، مقاله، یا محتوایی طنز. پیامی که در قالب آن محتوا به مخاطبین منتقل میکنید باید آن چنان ارزشمند باشد که بتواند کاربر را متقاعد کند تا آن را با سایرین به اشتراک بگذارد. پس، از تشویق و ترغیب مخاطبین به انتقال و اشتراک گذاری محتوای خود غافل نشوید. درگیر کردن احساسات کاربران کاری سخت است که برای رسیدن به این هدف باید به ترفندهای روانشناسی و تأثیر بر ضمیر ناخودآگاه افراد، آشنا باشید. اما به طور کلی وقتی بدانیم هدف مان از استفاده از بازاریابی ویروسی چیست، میتوانیم به شیوهای موثرتر احساسات مخاطبان را درگیر کنیم.
به عنوان مثال، خیلی از برندها در ایران از اتفاقاتی همچون زلزله کرمانشاه، سیل های شدید شمال کشور و کمک به هم میهنان استفاده کردند و با سرعتی بالا در میان مردم شناخته شدند، زیرا آن ها یکی از احساسات بزرگ انسانی مانند همدلی را در کاربران تحریک کردند.